Einde verhaal

16 augustus 2015 - Amersfoort, Nederland

Dag 121. De slechtste dag uitgekozen om weer voet te zetten op Hollandse bodem. Gedurende onze rit vandaag alleen maar regen en nog eens regen. De laatste stop van onze reis was in Schloss Holte-Stukenbrock tussen Paderborn en Bielefelt in. Geen bijzondere plek, alleen het privé-slot was de moeite van het bekijken waard. Maar hier konden we onze reis in alle rust evalueren. Indrukwekkend is het juiste woord. Veel gezien. Alle lezers bedankt voor jullie interesse en ook voor de leuke reacties. Nog even wat cijfers: we hebben 8.385 km met de auto afgelegd (van de drie reizen die we gemaakt hebben dus de kortste!!), we hebben 1.170 km gefietst (beduidend minder dan vorig jaar), 34 campings hebben we bezocht van 1 nacht tot 7 nachten. Ook hebben we 7 maal een tolvignet moeten aanschaffen, 6 keer vreemde valuta in handen gehad en zijn we een ander Nederlands stel 5x tegen gekomen. We hebben geen pech of ziektes gehad, maar de volgende spullen zijn stuk gegaan. De wandelschoenen van Paulien (Kroatië), het koffiezetapparaat (Albanië), de stoel van Frans (Roemenië), de beide bidons (Griekenland en Tsjechië). We hebben de stoel overigens in Hongarije achtergelaten en daar ter plekke een andere geleend. Wie weet tot volgend jaar.

1. Jan en Annet:
    16 augustus 2015
    Maar een warm welkom thuis van ons gewenst. Dat maakt hopelijk de regen weer goed.

Liefs
  2. Anja:
    16 augustus 2015
    O, wat gaat de tijd toch snel en ja we hebben erg genoten van de mooie foto's en verhalen. Het weer ja het is Nederland en wat wil je nog meer
    Fijn dat alles verder goed is gegaan en dat jullie heelhuids thuis zijn gekomen.
    Gr Anja
  3. Jeannette Buitink:
    16 augustus 2015
    Het was leuk om jullie te volgen. Welkom thuis.
  4. Farida gerber:
    16 augustus 2015
    Welkom in het regenachtig Nederland!
    Het was erg leuk om jullie foto's te kijken en het verslag te lezen!
  5. Marina:
    17 augustus 2015
    Hallo Frans en Paulien,

Welkom terug! Gelukkig zonder gekke dingen weer heelhuids terug.
    Was een genoegen om de verslagen om de lezen,bedankt daarvoor het maakte de maandagmorgen wat minder sober !
    Ik ga volgende week even kijken of het nog mooi weer is in Griekenland samen met Geurie en onze echtgenoten... ook dat zal een belevenis worden denk ik.
    Tot snel groetjes Marina